ingen rubrik

idag var jag på shoppingrunda i väsby med min storasyster Lena.. it was very very very najs! nåja, inne i centrumet så berättar jag för Lena att det alltid är snygga teleorkillar som jobbar dära. hon trodde mej inte, eftersomatt hon tycker att min smak på killar suger. "du gillar bara äckliga snobbar, eller.. aa, wannabe-snobbar! jaaaag ska visa dej hur heta killar ser ut!" säger hon hela tiden, &haha. ja. jag kan erkänna.. det är sant, tyvärr. aja. nog om det. när vi var&shoppade så ringde min andra storasyster Sandra. hon ville att vi skulle köpa potatis&lök, &så skulle vi åka hem till henne&äta. fettonajs! så det gjorde vi, sen åkte vi till sigtuna&mötte challeballe&mamma på bussen. kvällen slutade med att vi kollade på tv, &vi sappade lite med fjärran.. nääääääääääär vi råkade komma till en kanal där ashton kutcher var med, så det kollade vi på! (a)
ahfan! juste, jag glömde att berätta att jag inte behöver gå IV! jag ska gå i sommarskola i tre veckor, som börjar på fredag. mycket najs! aja, nu vill familjen att jag ska komma&vara lite social&kolla på ''hairspray''&''mr&mrs smith''!

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0