i <3 to schteka!

hejdär. jag kom nyss hem ifrån stranden, där jag var med sara, linnea, anni&linneas lilla kusin wilma.. jag har inte kunnat skriva förrän nu eftersom jag har sovit över hos saahaaraa, liksum.. iallafall, igår tillbringade jag dagen med sara, &linnea. vi satt barnvakt åt linneas kusin wilma på kvällen, eftersom wilmas föräldrar skulle ut på puben! vi satte på filmen ''förtrollad'' &smarrade chips med dip&marabou! jag måste säga att filmen var bra (det lilla jag såg).. jag trodde att den skulle vara sjukt tråkig, men jag gav den en chans eftersom min soeta patrick dempsey är med.. madde likes! nåväl, vi gick ut på en liten rökpaus, &linnea skulle försöka stå rakt på en sten typ.. ska ju inte vara så svårt tänker ni säkert (?) men heter man linnea larsson, så är inte livet lika enkelt.. haha! naw, plutten.. hon har typ värsta röda märket på benet efter dedära, shit happens when you party naked linnea! okej, sen så drog jag&sara hem till sara, när klockan blev runt elva på kvällen.. så satte vi oss vid datan, söp fanta&kollade runt lite på playahuve.. det kallar jag en tjockisnajs dag! juste.. mitt på dagen igår så grillade vi också.. haha, hur kunde jag glömma..? vi lagade rätt mycket mat, för vi var så jävla hungriga.. sex stycken hamburgare med bröd&massa pommes.. haha, jag tror jag käkade tre gafflar (säger man så?) pommes, &en hamburgare, sen blev jag mätt.. hm, så hungrig var jag liksom? hm, jag får ta&avsluta inlägget nu, &gå ut på balkongen&schteka galet!





bild 1; jag&sara schtekte i solen med läsk&gudis, najs!
bild 2; linnea äter förfullt! (;


pussypuss!

Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-06-01 @ 15:47:18
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin söndag :)

2008-06-01 @ 15:54:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0