i <3 sunshine!

hejdär. min dag har varit väldigt tjill faktiskt. haha, vi satt på gympan idag&började snacka om skor.

carro; asså, det är verkligen fult med små fötter..
linnea; mobba inte maddes fötter!

ja, jag har tydligen små fötter.. haha! anyway. dagen var tjill somsagt. vet inte om det finns något speciellt att berätta om (?) hm. hah! igår så satt jag, sara&annie i lekparken&käkade&snackade lite skit.

sara; asså. hur en människa kan vara så dryg..?
jag&annie; beskriv känslan ? ;}
sara; asså. ni vet när man kokar ägg? först är det liksom helt okej, sen börjar äggen spricka.. det är liksom så det känns! eller nej, när äggen går av helt&hållet! DEN känslan!
annie; asså.. ett tips, häll i salt på äggen, då spricker dom inte.
sara; oh. tack!


&så min beskrivning;

jag; asså. ni vet när man köper ett kinderägg?
sara&boman; aa?
jag; dendär känslan när man köper kinderägget&svullar i sej chokladen föratt få se vad man får för överraskning.. sen... finns det ingenting där i? fattar ni känslan?
sara&boman; ...
jag; precis!

jag&sara är bäst påatt beskriva saker asså, haha.. high fie!

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0