i <3 listor

SEX/KÄRLEK


Är du singel nu? yesbox
Föredrar du långa förhållanden ist för massa strul hit o dit? långa.
Är du redo o satsa på ett förhållande nu? ja.
Har du en kk? nej
Har du playat någon nångång? nej, men blivit.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja.
Haft sex på fyllan? nej.
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja!
Sparat något från ett gammalt förhållande? nej.
Varit på en blind date? nej.
Varit otrogen? aldrig.


FAMILJ/BOENDE


Bor din mamma och pappa tillsammans? nej.
Har du några syskon? lillasyster&två storasystrar
Bråkar du ofta med din mamma/pappa? inte särskilt.
Hur bor du (villa, lägenhet osv)? lägenhet.
Har du eget rum? yes!
Vilken färg har du på tapeterna? vinröd
Brukar du måla på väggarna? måla? nej.
Har du en tv i ditt rum? yes i do
Stor eller liten säng? 120, rätt liten alltså.


KOMPISAR


Har du nån bästa vän? ja.
Är du ofta med dina vänner? nej det tkr jag inte.
Bästa minnet med en nära vän? hur många som helst!
Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja.
Har du hatat din bästa vän? nej.
Har du alltid kul med dina vänner? för det mesta så!


SISTA SOM


Du fick en puss av? uscha.
Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? mr lögnare.
Du delade ett riktigt skratt med? haha, typ sara.
Du gick på bio med? mr lögnare.
Du höll i handen? vene ;o
Du gick på stan med? sara, slurken&hunden.
Delade en pizza med dig? challeballe.
Du ringde? challeballe
Skicka ett sms till dig? sara
Du kramade? mamma


ÖVRIGT


Har du nånsin smygit ut utan lov? haha, ja. (a)
Brukar du tjuvkika in i andras fönster? hela tiden! haha.
Längtar du till sommarn igen? JA!
När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? är tyst?
Hur svarar du i telefon? aa, madde? eller; hallå?
Vill du ha barn? lätt.
Har du gjort något olagligt? har jag säkert
Har du några tatueringar/piercingar? har hål i öronen, men jag ska ta hål i tungan snart. (a)
Hatar du någon riktigt mycket just nu? nej
Bäddar du ofta sängen? nä, haha
Vad gör dig riktigt glad? mitt liv just nu.
Går du i kyrkan? nej
Gillar du att sjunga? ÄLSKA
Har du egen dator? snart :)
Hur mår du idag? skitbra!
Har du mycke pengar just nu? haha, neh!
Är de jobbigt o svara på frågorna? JA

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0