drygt

hejdär. min dag har varit lite sisådär. jag ska säga som det är, engång i månaden är det värdelöst att vara tjej alltså! jävla värk asså. fyfan! ja, ni killar ska verkligen vara glada över att ni slipper det. aja, det var inte det jag skulle skriva om. bra dag iallafall. varmt, sooolsken, lång håltimme, pannkaksmys med yosofine, sahara&lasse. &det blev milkshake till efterrätt, yummie! sen så drog vi tillbaka till skolan&skulle ha fikamys i klassen med våran engelskalärare. slutade inte så mysigt, eftersom lärarens (pete) nycklar var borta. han typ verkligen bestämde sej föratt det var en viss elev som hade snott dom, idjut. aja, sen efter den underbara lektionen var över, så skulle vi dra&ha våran siiista slöjdlektion. jag blev inte klar med min jävla väska blev. alla blev typ förutom jag. &ja. jag känner lukten av IG i slöjden alltså. äsch! jag bryr mej inte. jag ska dra&vara barnvakt idag, så jag kommer nog inte skriva förrän jag kommer hem. runt tiotiden alltså. vi hörs då!

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0