dagens

Dagens sovmorgon: 11.45
Dagens humör: im happy!
Dagens borde: sova..
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: foundation, mascara&rouge
Dagens klädsel: shorts & linne
Dagens planer: gå ner till centrum&köpa godis&hyra film, &sedan ha myskväll med chal.
Dagens materiella vill ha: nya kläder
Dagens beroende: mobilen
Dagens person: challeballe
Dagens irritation: jag blev inte brun!

är det någonting ni vill veta om moi? (a) bara att fråga på. börjar bli lite tomt på kommentarer nu liksom. jag svarar på aaaallllt! :)

pussypuss!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0