yohoe!

hejsan sötnosar! jag är just nu i Falun, med challeballe.. lite semester ifrån märsta, men jag ska erkänna att jag saknar märsta väldigt mycket! iallafall, det har hänt en heldel sen jag skrev sist, men jag orkar inte skriva om allt. i helgen så var jag i nynäs hos marcus från lördag till söndag.  sen på igår (måndag) så drog jag&challeballe från sthlm.. inte najs! vi orkar inte vara kvar hära, så vi ska nog hem om någon dag.. (a) inte lätt dehär asså, haha! jag tkr synd om oss som tvingas åka hit tre timmar, &sen ska hem någon dag senare, &åka buss i typ tre timmar igen.. aja, sånt händer! nu ska jag och challeballe dra till affären och kolla in öb pojkarna, hoppas dom är lika heta som märstas willys pojkar. haha, aja..

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0