yesyes!

jag är så sjukt jävla trött just nu, antar att det är värmen. &så har jag fått feber, great huh? kan inte bli mycket bättre än såhär asså! &vetni vad det värsta av allt är? jag&sara schtekte i solen i sammanlagt en&enhalv timme iallafall, &jag fick ingen färg alls .. ? sara fick färg, men inte jag! jag är sur. jag kan verkligen inte bli brun, jag är som slurken. albino! okej, nej det är jag inte. men asså, allvarligt. mina ben, h e r r e g u d ! det ämnet ska vi inte ens gå in på. aja, vi byter ämne. jag har bytt namn på playahuvud. madilen är mitt nya namn, bättre än det förra tycker jag. jag är en sån som måste byta allting helatiden. jag är aldrig nöjd, hhah. &sara? jag vet att det inte är lätt det du går igenom just nu. jag har själv gått igenom det, &jag vet precis hur det känns! jag hoppas du vet att jag finns här om du vill prata av dej? jag mådde mycket bättre när jag snackade med dej. älskar dej, gumman! <3


bilden är ifrån nattens myspys med anni&sara! =) <3

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0