willyskärlek

hejsan hejsan! nu har jag nyss kommit hem från centrum. h e r r e g u d vad det är varmt ute asså! jag var typ halvvägs död, hhah. vi drog ner till willys&shoppade, jag&challeballe. &när vi står i kassan, så ska vi betala av någon brud. så kommer willysdanne fram till oss&ger mej värsta kramen&bah; dethär är mina tjejer (säger tjejens namn, kommer inte ihåg vad det är) tjejen skrattar&säger okej.. &danne kollar på challeballe&bah; fast.. du är lite för liten, men aja! haha, aw. nu ska jag ta&fixa en ny header, jag har tröttnat på att ha världens hetaste kille shayne ward dära, hur det nu är möjligt (?)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0