we are best, fuck the rest

hejsan sötnusar. jag kom alldeles nyss hem ifrån linnea, där jag sara anni&linnea sov över. vi kollade iallafall på sjukt många filmer, hm. jag kommer inte ihåg allihopa, men typ. tretton, min stora kärlek (lika rolig varje gång!), grease2, crossroad, sen kommer jag inte ihåg om vi kollade på någon mer film? hhah. både min syster&mamma ligger&spyr som rävar&är magsjuka. &thah! jag slapp. jag blir typ aldrig sjuk. är det nåt fel på mej? HAHAHAH! "mina vänner blir alltid kissnödiga när dom dricker pepsi, men inte jag.. är det nåt fel på mej?" bhiiw! aja, nu ska jag kolla på the hills, så jag skriver senare.



bild 1; anni&lasse-linnea-munknylle. :)
bild 2; sara&jaaaag. sara som cyklar ;D
bild 3;sara&jaaag
bild 4; min roumpa
bild 5; saras boooobies!

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0