papi

jag kom&tänka på en liten sak. det är helt sjukt. jag vet ingenting alls om min pappa? vi satt igår&snackade om honom när vi åt middag. &både jag&challeballe hade miljoner frågor. rätt onödiga frågor liksom, men sånt som man borde veta om sin pappa liksom. som tillexempel favoritfärg, längd, ögonfärg. sånadära småsaker. &så satt vi&snackade om gamla minnen som vi hade ifrån pappa. jag kommer ihåg när vi satt hemma hos honom, &han&jag spelade super mario&tävlade mot varandra. jag var typ sex år, eller någonting sånt. jag kommer verkligen inte ihåg någonting nästan. det är lite läskigt faktiskt. det är ändå min pappa. aja, jag antar att sånt händer. lite synd bara, men ja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt? ;S känner igen mig med dom där frågorna, pappa dog när jag var 4...så jag frågar ut mamsen varje gång jag får nån chans

2008-09-03 @ 19:30:25

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0