pallar inte ha rubrik, busigt va? höhö

hejsanhejsan. jag kom typ hem för ett tag sen&satt i köket&snackade lite bullshit med mami. så kollade jag i ena hyllan som är i köket, &whips. där var min digitalkamera. hah, så. ah, nu kommer jag nog lägga in lite bilder då&då. huhu. sen igår så kom mr x (haha, kul namn) till märsta för första gången. vi har inte gjort så mycket, hah. men ah, jag följde med honom idag till tcentralen&lämnade honom. &han klagade på att jag snackade högt? hahh, herregud! ni skulle ha hört brudarna. phuu! "EFTERSOM JAAAAAG SKA FOTOGRAFERAS IDAG SÅ BORDE JAAAAG ÄTA SALLAD, MEN JAAAAAG ÄTER BALLERINA.. HAHAHA, VA BUSIG JAAAAAG ÄR!" hon skulle på såndära modell-för-en-dag-grej. herregoood! aja, nog om dom dryga tjejorna. mr x lärde även våran tjocka hund emma att gå som en normal hund när man är ute med henne så man slipper ha dendära mungrejen på, som tydligen gör ont. det visste inte jag ;o .. menmen, nu har hon lärt sej iallafall, så thats good! hm, vad mer hände? ah, massor. men jag pallar inte skriva allt. haha, eller.. HAHAHA, mr x snackar i sömnen! ahja, nu ska jag inte avslöja så mycket mer om vad som hände. =) jag ska börja packa bögisväskan med det som ska med till munknylle. &eftersom kameran funkar nu så kommer jag att lägga in bilder imorgon när jag kommer hem!

possen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0