sötaste samtalet

hejdär sötnosar. jag var för en stund sen ute på prommenad, rätt läskigt. haha, efter det som hände i förrigår (tror jag att det var?) så har jag varit lite mera rädd om mej, &går helst inte ensam när det är mörkt ute. eller helst inte ensam över huvudtaget. men nu snackade jag iallafall med rille, så söt! aja, nu sitter jag här med challeballe-utan-skalle&lyssnar på våran söta shayne ward. jag kommer nog inte vara uppe så länge till, eftersom rille ska ringa mej imorgon klockan nio. haha, jag kommer aldrig vakna nio, men jag får helt enkelt försöka! lalala, nu fick jag ett jättegulligt sms. så nuuu är jag glad! (a) nu ska jag kila vidare.. &jag håller verkligen tummarna för makk nu, att allting ska gå bra! <3

puss på er!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0