nervööös!

hejdär allihopa. =) nu sitter jag här&tjillar gärnet! eftersom det bara är jag&mamma hemma så fixade vi en sallad&satte oss ute på balkongen&snackade skit om allt. nu sitter jag bara&väntar påatt markus ska ringa, så ska vi se om vi hittar på någonting ikväll. jag har aldrig träffat honom förut, så ja. jag är liiiite nervös. hahah, jag kan slänga in en bild på honom så ni får se hur han ser ut. hoppas det går bra för honom. annars tar jag självklart bort bilden. =) aja. nu ska jag titta lite på tv. hörs senare!



puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var söt!! :d

2008-07-28 @ 19:32:43
Postat av: madde

visst är han? :)

2008-07-28 @ 21:24:24
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: NATTA

Fan va ful han va !

2008-08-01 @ 18:28:18
URL: http://nattafattalie.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det där är ju danny han har jag knullat

2009-02-27 @ 20:01:07

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0