hjäelp!

hejdär. jag kom alldeles nyss hem ifrån sara. vi kollade på the ring2, fast. inte den japanska versionen, utan den engelska. den var helt okej, bättre än den japanska iallafall. men iallafall, när jag skulle dra hem så var det ju väldigt mörkt ute eftersom klockan var runt halv tolv. jag gick inte ensam hela vägen, utan gick med linnea&anni. men efter en liten stund så tog jag en väg som skulle gå snabbare, dock gick jag ju då ensam, med två skogar på sidorna av trottoaren. inte direkt det bästa valet, särskilt eftersom jag är mörkrädd somfan! men jag gick igenom, även fast det kändes somatt jag inte borde göra det, men jag tänkte inte mer på det. utan försökte tänka på andra saker. när jag var halvvägs igenom så kommer det en kille i tjugoårsåldern förbi, sjukt snygg! jag tror att man såg på mej att jag var rädd, eftersom jag hade större ögon än fotbollar&jag kollade fram, bak, upp, ner, höger&vänster helatiden, &höll koll såatt inget hände. han stannade&frågade om jag ville att han skulle följa med till bron. mycket snällt gjort av honom! =) men jag tackade nej, &han gick iväg åt andra hållet. sen när jag går typ fem steg, så hör jag hur det är grenar som bryts i skogen, &herrejävlar! vilken jävla fart jag fick, jag sprang så jävla fort, &jag fick värsta paniken! haha, fett töntigt. men hallå! jag var rädd, hahahahaaa. aja, mera.. hm. juste! vi var på willys lite tidigare idag&handlade cola, chips&djungelvrål. hhah, &när vi sätter oss på bänken&tittar runt på våra fina pojkar rikard (min!) &robin (saras) som står&snackar med en kärring som tydligen har snattat, för andra gången! haha, "du kommer inte tillbaka hit, okej? du har ju fan snot... kött? vah, vänta! TVÅ KÖTT?" haha, naw.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0