rip hugo

hejdär. jag kom nyss hem ifrån centrum där jag va me moster, &mina två låtsasbröder billy&jimmy. s j u k t jobbigt! så jävla varmt, &så jävla tjatigt. mja, vi var där nere&handlade mat tills på lördag när vi ska ha grillparty. najsnajs! hm, vad mer kan jag skriva om? justeja. igår så begravde vi hugo, rip sötnos! aja, ska vara hos min moster om en och en halvtimme ungefär, så jag måste strax börja fixa mej litegrann. ohmy, nu börjar det åska trorjag, så. nu ska jag springa&gömma mej under täcket&tycka synd om mej själv tills äckelpäckel-ovädret är över.. om det ens blir något oväder.. ? ja, det ser så ut iallafall. vi får höras senare, &då slänger jag förhoppningsvis in lite bilder också ifrån kvällen.

puss på er allihupa!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0