sigtuna

hejdär allihopa! jag sitter här heeelt ofixad&ska snart dra iväg till sigtuna med mamsen&titta förbi hos sandra&matte, &vattna blommorna&fixa posten eftersom dom inte är heeemmma. and then ska vi sätta oss på någon jävla restaurang&bara njuta av fina sigtuna. aaaand theeen ska vi shoppa massa godis, aaaand theen ska vi dra hem&hyra film&bara ha det najs.  när vi är i sigtuna så hade jag tänkt att vi skulle dra förbi hos min frisör, &fråga dom om lite färgningstips. i really neeeed it! aja, nu måste jag hoppa in i duschen&sminka mej&staaajla håret.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0