sigtuna

hej sötnosar! jag typ skjuter upp påatt blogga helatiden. jag vet inte varför ;s ? ahja, skitsamma! jag har spenderat min dag i sigtuna hos min syster. sjukt mysigt! vi lagade världens godaste spaghetti&köttfärssås. marcus skulle ju ha kommit, men njet. han kom på en liten annorlunda plan. att jag skulle komma till honom idag&sova över dära, &sen imorgon så drar vi hem till mej&sover hos mej. men ah, jag åkte ju inte till han idag pågrund av att jag var i sigtuna. &föratt jag skulle tälta med sara, linnea&annie efter sigtuna-stunden. men, det blev tydligen inte så. 


marcus, säger:

nu ska jag hämta mina chips som jag köpte (till oss egentligen) för alla polly e slut (som jag också köpte till oss,) + att jag har cola (som också va till oss )

. madde ; säger:
naaww, förlåt


haha, naw. aja. annars så vet jag inte vad jag ska skriva mera, förutom att jag är sjukt jävla trött. ah, jag ska nog ta en cider&gå ut med challeballe på våran mysiga nattprommenad! :) sen får vi se vad som händer imorgon. så, vi hörs!

pussen


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0