<3

hej sötnosar! just nu sitter jag här med challballe-utan-skalle&käkar chips. vi snackade nyss med makk, men haha. ah, det bröts? eller så la han på. jag gjorde inte det iallafall, &han verkar inte ha lagt på heller. eftersom han är sjukt sur föratt han tror att jag la på. haha, ahja. hm, vad ska hända nu? eftersom jag&challeballa inte är ett dugg trötta så får vi ta&göra oss trötta, haha. vi ska titta på någon film eller någonting. &imorgon så ska vi på middag hos moster, mysigt mysigt! hm, merdå? ja. typ ingenting. juste, vill ni se en sjukt söt person? jag slänger in en bild på honom. =)



bild 1; rille, min sötpuff! <3
bild 2; världens sötaste syster, hon blev avis när ja skulle lägga in bild på någon annan, så ah. jag lägger in en på henne också. ni kan även läsa hennes blogg; http://www.mittlivdagligen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mee

va hon blond förut ? :o

2008-12-01 @ 23:05:14

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0