en nervös sara&nyvaken madde

godmorgon. jag blev väckt för en liten stund sen av att en sjukt nervös sara ringer. hhah, det är tydligen såatt en kille ska komma hem till henne idag, &ah. han lär vara där vilken sekund somhelst nu. ;o jag är lite nervös för henne just nu asså. haha! men iallafall, sen när han har dragit hem så ska jag&sara dra till saras mormor&morfar&grilla. =) sen efter det ska vi hem till sara, &ha tårtkalas. om det finns någonting kvar efter igår när sebbe fyllde år. aja, det lär vi ju se om det finns! sen så lär ju sara ha kvar massa cider också, huhu! &om vi har tur så kommer lilla viktor också. jag hoppas att han gör det. haha, naw. sara ringde nyss;

jag; hallå?
sara; HAN ÄR VID LOKEGATAN!
jag; jaahaa, vart är det?
sara; en station ifrån mej..
jag; jaaså?
sara; ja. MEN VART FAN ÄR MIN TELEF.. vänta, va inget.. heeehee..
jag; sepe.
sara; omg. nu kommer bussen!
jag; ser du honom?
sara; ja
jag; ser han dej?
sara; ja
jag; går han mot dej?
sara; ja
jag; ler han?
sara; jjjjjaaaa, hejdå!


hoppas att hon är nervös, mohahah! aja. nu ska jag gå&fixa någonting att äta. konstigt nog så är jag hungrig. jag brukar inte vara det när jag har vaknat precis, men ja. jag uppdaterar lite senare, eller när jag är hemma hos sara. &så kommer det säkert att dyka upp massa bilder i bloggen imorgon ifrån ikväll!  =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0