godenmorgon!

godmorgon, hhah. det är typ morgon för mej just nu. jag vaknade för en&en halv timme sen, &jag missade våra bästa år. inte okej! ahja, sånt händer. senare idag så ska jag typ spela fotboll med annie, sara&linnea. mysigt värre va? häh. ah, imorgon är det fredag, &jag är så sjukt nervös! fast jag tror inte att det är någon fara, men iallafall. jag har tråkigt nu, så. jag slänger in en lista! :)


Dagnes humör: trött som en jävla.. trött människa!
Dagens borde: sola&bli lite brun..?
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens klädsel: shorts&linne
Dagens planer: spela fotboll i think (?)
Dagens materiella vill ha: en resa till spanien!
Dagens längtan: tills denhära skiten är över.
Dagens fundering: ah, kan inte skriva dt.
Dagens beroende: mobiltelefunen
Dagens tråkigaste:  tråkigt väder, inte okej!
Dagens personer: sara furfan!
Dagens låt: time to let you go - ola svensson

Kommentarer
Postat av: sara

JAG ÄR DAGEN PEEERREEE :D woohooabaa :D

2008-07-17 @ 17:33:45
URL: http://pplexy.blogg.se/
Postat av: madde

självklart! :)

2008-07-17 @ 18:27:30
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0