tjingpling, jag lever!

hejsanhejsan, dom flesta av er tror säkert att jag typ åkte till mars eller nåt, meeeen! jag har inte haft en fungerande data.. inte okej! iallafall, de har hänt sjukt mycket! igår va vi hemma hos leonard, &nej. jag känner inte honom. &ja, vi är dumma i huvet som följer med sepemänniskor hem, men iallafall. han va typ sjukt sliskig, typ. han bah viskade till mej att jag va sjukt het,& att han ville ha mej. sen försökte hans morsa göra allting föratt vi skulle vara ensamna. leonard bah gick ut&rökte, hon bah men följ me han då? jag bah eh, aha? så gjorde jag de. sjukt sliskig. nej, dissen till han! han är gårdagen&dagens diss! &aa. det har inte bara varit roliga saker som har hänt. tack sara föratt du ställer upp, utan dej skulle jag verkligen inte orka! <3

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0