tjillkväll

tjena! nu kom jag alldeles nyss hem från centrum. jag köpte refil till min telefun, så nu kan jag tjuvringa till massa folk! thihi. busigt va? (a) ahja. sen tjillade jag runt med sara, anni&halva tiden linnea. hon har ett temprament som inte är att leka med, så ett felord&du är typ nerslagen. inte lätt för sånna som inte har muskler liksom (som jag) .. aja, när min syster lena kommer in så ska jag, lena&mamsen checka någon film att hyra&så ska vi käka ton med glass! låter najs, huh? sen imorgon så jag förmodligen följa med sara&anni till väsbycentrum&shoppa lite kläder. ännumera najs! hahaaaahahahahha, jag fick precis ett samtal från någon snubbe som jag inte vet vem det är.

jag; vem är det?
han; xei..
jag; eh, va?
han; x-e-i!
jag; kan man verkligen heta så .. ?


haha, ah. men nu ska jag ta på mej mina mjukisbyxor&så ska jag tjilla lite på msn, sen ska jag säga godnatt till datan&vara lite social emot familjen! =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0