tipsa!

hej igen! jag vaknade för typ en halvtimme sen ungefär, eller. jag blev väckt av att marcus ringde. men nu har jag iallafall sovit lite på dagen eftersom jag inte sov på natten. alltså kommer jag inte bli någon zoombie idag! bra va? =) hm, jag måste nog börja fixa iordning mej snart, eftersom jag, sara&anni&några till (ingen aning om vilka?) ska ha filmkväll lite senare. vi ska shoppa massa godis, &sätta oss i anni's källare, som igår. det låter asläskigt, ellerhur? men det var inte så läskigt faktiskt, haha. men jag behöver fortfarande tips på bra skräckfilmer, så. nu får ni ta&tipsa lite!  =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0