snart är det dags!

hallådär! här sitter jag, ensam i lägenheten&har supit massa koppar kaffe. inte gott, men hey. jag måste ju hålla mej vaken på något sätt, ellerhur? =) har ni sett förresten vad jag har gjort med bloggen? nu bakgrund, ny textstil, &ny bild. vad tycker ni, bättre än det förra? jag tycker iallafall att det blev mycket bättre! =) hm, jag måste nog börja sminka mej nu, eftersom jag ska vara klar att gå om en halvtimme. hah, jag skulle egentligen ha tagit med mej sara dit jag ska, men eftersom hon sover så drar jag ensam! hon måste sova. så vi kan nog hitta på någonting efteråt, trorjag! jag skriver lite senare. önska mej lyckatill! =)

pussen!

Kommentarer
Postat av: sara

eey, du skulle lixom ha skickat iväg ett litet sms så kankse jag skulle vaknat? eller ringt :(

2008-07-18 @ 10:33:48
URL: http://pplexy.blogg.se/
Postat av: madde

nej, för alla vet att om man väcker dej i din lilla skönhetssömn så förvandlas du till en arg varulv. &det vill vi inte ska hända, right? :)

2008-07-18 @ 10:58:03
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0