panikattack!

hejdär. jag vaknade idag runt kvart i ett, så jag fick några timmars sömn iallafall. =) hm, tyvärr så fick jag värsta paniken när jag vaknade, så jag flög upp ur sängen&fick värsta huvudvärken, haah. inte okej! men jag var tvungen att skynda till tvn&kolla på våra bästa år. när jag sitter i soffan&ropar på mamma att skynda sej, så går hon förbi mej&säger vadfan väntar du på? jag ba våra bästa år! mamma ba eh, det är helg. men det är bra, sitt där fint! haha, jag gick alltså upp i onödan. men nu kan jag inte sova, eftersom min syster lena&hennes kompis ante är påväg hit. så, ja. =) annars har jag ingen aning om vad jag ska göra idag, eftersom sara inte är hemma, &kommer inte hem förrän imorgon, hm. jag får ta&lösa det där på något sätt. =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0