onödigt inlägg

godmorgon. jag blev typ väckt för en timme sen av lena, som typ skreeeeeeek att det var frukost. bra väckning va? hhah. men jag gick upp&satte mej vid bordet&sov vidare, så. =) inatt så satt jag, lena&mamma&spelade yatzy. &vem tror ni vann? jaaag såklart! jag tror att jag vann bara föratt danne bad mej att vinna åt honom. så egentligen så var det ju inte jag som vann, utan danne. men, äh. jag vann. okej? oh. nu kommer ante, lenas kompis.

lena; your'e fucked up!
ante, no yooou're fucked up!


det är typ de enda dom säger, hhah. låter inte kul, jagvet. men det är roligt! (a) hej noll humor? aja. nu ska jag avsluta dehära onödiga inlägget. =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0