oäkta vänner är inget att samla på

hejdär. denhär dagen hade ju kunnat vara bättre, men tyvärr så finns det ju då dåliga dagar också. bara att gilla läget&göra det bästa av det liksom. jag vaknade runt halv ett, sminkade mej på fem minuter&fixade kläder&håret på typ fem minuter också. så ja, sen drog jag&mamma ner till bussen&åkte till vårdcentralen. sen fixade vi lite skit, &nu kom jag hem. äen fast dagen har gått väldigt fort, så har jag fått mycket gjort. blandannat har jag haf ett snack med min "vän"&ja. jag beslöt mej föratt inte "toffla" som alla säger att jag gör, utan jag sa upp våran vänskap. det gick för långt denhär gången, &ja. jag har redan fått massa sms av henne, där hon skriver att hon verkligen ber om ursäkt för allt hon har gjort&så. men ja. jag har gjort mitt val helt enkelt. aja, nog om det. jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. asså, just nu känns allting helt. ah, jag vet inte. jag ska dra mej ifrån datan nu, men jag uppdaterar lite senare.


jag, lena eller ante har världens sämsta humor asså ..


pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0