mysig natt!

godmorgon. =) jag kom hem för en liten stund sen ifrån linnea. jag, sara&anni sov över hemma hos henne, &vi hade sjuuukt kul! runt elvatiden på kvällen så kom sebban, daniel&marcus till centrum&vi gick runt&letade efter en bänk som dom kunde sitta på när dom skulle spela gitarr&sjunga för oss. vi hittade ingen, så vi drog till coop, där det fanns några bänkar. så marcus, danne&sebban satte sej på bänken&tog fram sina två gitarrer&vi satte oss på gräsmattan&lyssnade på när dom spelade&sjöng för oss. det var så mysigt! =) &så spelade dom en mycket speciell låt, &jag erkänner att det kom några tårar, ja. men allvarligt, den låten väcker så många minnen, &jag trodde verkligen inte att jag skulle börja gråta, men aja. är man känslig så är man liksom. sen när dom har spelat för oss en stund så drar vi vidare till statoil&killarna handlade lite. &sen drog dom hem, &vi gick till tältet&&hämtade alla sara, linnea&annis saker. sen drog vi till statoil igen&köpte cola&faaanta! ahjuste. måste berätta. när vi satt&väntade påatt killarna skulle komma så gick det förbi två killar som ropade på mej. dom bah; maaadddeeee? mamamamamamddddddeee? maaddeee? jag undrade självklart vad dom ville, så vi gick fram till dom. &så började vi snacka med dom;

killen; är du tillsammans med udd?
jag; HAHAHA! nej?
killen; men han säger att ni är det?
jag; eh. va ;s ?
killen; ja. &han säger att ni har haft sex?


herregud! självklart är inget av det sant. nej, jag är inte tillsammans med honom. &nej, jag har verkligen inte haft sex med honom! nästa gång jag ser honom, så ska jag prata liiiite allvar med honom! jag har iofs ingen aning om hur det ska gå, eftersom han inte kan svenska, &jag fattar inte vad han säger när han snackar engelska. men ahdå, det går nog bra ska vi se!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0