morgonpigg? i dont think so!

hejdär sötnosar! hm, jag är sjuuukt trött.. det kanske inte är så konstigt eftersom jag somna halvsju, &vakna tio i ett. haha, kan inte missa våra bästa år asså. går inte! hm, senare idag så ska jag, challeballeutanskalle&mamma på middag hos min moster, myyyys! sen har jag ingen aning om vad som händer. jag&challeballe ska dra ner till centrum iallafall, höhö. det var nåt nytt va? ahaa. &sen då? sen ska jag snacka i telefon med min sötpuff rille. (a) &ah juste. makk åker iväg idag, &jag hoppas att allting kommer gå bra för honom. jag är mycket orolig över honom. =/ aja, nu ska jag duscha&fixa lite, &vänta på mitt samtal från sötpuffen. =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0