"min farfar var väääärsta horan asså!"

hejhejhejhejhallå! =) nu drog lena&ante hem till vallentuna. haha, vi satt vid matbordet&mamma skulle visa en bild på lena när hon var liten för ante, &jag lutar mej framåt&väger på stolen föratt se på bilden också, haha. &så åker frambenen på stolen av (fråga inte hur ;s ?) &jag smackar i huvet i bordet, hhah. typ. aj? ah, det gjorde ont. men ante lagade stolen&jag vägde inte nåmer på den. hhah! sen kom vi in på ämnet om morfar. vi snackade om hans begravning, &mamma berättade att det kom fler&fler&fler&fler&fler personer in i kyrkan än vad det var som skulle vara dära. &så kom det fram att det var mammas halvsyskon, som ingen visste om. eller, vad blir det? blir det halvsyskon? ahja, anyway,  mammas farfar hade alltså varit gift med mammas farmor, &sen hade han varit förlovad med fyra kärringar till, &så hade han vänsterprasslat en heldel, ahah. så, ah.  mamma ba "min farfar var väääärsta horan asså!" haha, lol! men aja, nu ska jag gosa lite med tjilla, sen ska jag vänta påatt robban ska höra av sej. vi ska förmodligen hitta på någonting lite senare. =) så, ah.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0