jävla stolhelvete, dumma bula, äckliga blåmärke!

hahaha, kommer ni ihåg att jag smackade i huvet i bordet när stolen som jag satt på gick sönder? guess what? jag har värsta blåmärket där nu, HAHAH! fett hett! det är ju bara att dölja med brunkräm iofs, men hahahahahah! jag&mamma satt vid matbordet för typ en timme sen, &vi bah satt&kollade ut. ingenting att prata om, dryygt. hah, iaf. så ba börjar hon asgarva. jag ba eh, vadå?

mamma; HAHAHAHAAHAHAHA, HIOIIIIII!!
jag; vadå? :ö
mamma; BAAAAAAAAHAHAHAH!
jag; SLUTA DRYGA, VA ÄRE?
mamma; *försöker sluta*
jag; jag kastar ett ägg i huvet pårej om du inte berättar?
mamma; DU SKULLE HA SETT NÄR DU RAMLADE AV STOLEN! DITT HUVE BAH "FJOPP"
jag; fuck you..
mamma; BAAAAHAHAHA

kul, humor. hahaha, okej. de va lite kul, men iallafall. bläbläblä, jag har lite skit&fixa nu, niii fååår iinte veetaa vaaad! lidilidilidilidi!

possen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0