i know what i want, and that aint what you got.

hejdär allihopa. jag borde sova nu, men jag är så sjukt pigg. så det sket sej ju. jag har fortfarande feber, rätt tråkigt. men det är skönt att vara hemma en hel dag&bara ta det lugnt. mamma beställde hem en varsin pizza till oss, så satt vi&snackade lite om allt möjligt. det var så jävla längesen vi satt&snackade, båda vi två. hon berättade ganska mycket om hennes tid som raggare. haha, jajamensan! min mamma va en raggarbrud. tufft va? aja, förövrigt så har jag funderat på dethär med hårfärg&frågat massa folk. alla säger typ olika, så vi får se hur det blir med dethär. =) mr x bad mej förövrigt att ringa till honom&snacka, så visst. det gjorde jag. men det var ett rätt onödigt samtal om jag får säga det, vi fick liksom ingenting sagt. &sen slutade det med att jag la på. orkar inte med allt drygt justnu. speciellt inte när jag har feber, då har jag extra mycket damp asså. hhah. aja, nu ska jag snacka i telefun med makk. sen ska jag kolla på film med challeballe. jag behöver fortfarande tips om vilken hårfärg jag ska byta till! =)

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0