hej jag är listkåt!

ALLMÄNT.
1. vad heter du?
madde
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? ingen aning.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? jennifer ;o
4. vilket stjärntecken är du? tvilling
5. vilken årgång är du? 92a.
6. vart bor du? emo-märsta
7. bott utomlands? nixpix
8. flyttat antal gånger? 0 gånger
9. vart skulle du vilja bo? grekland
10. yrke hah, jag sitter barnvakt två ggr i veckan, räknas det? (a)

SENASTE DU
1. du strulade?
29e juni, tjockis längesen!
2. kramade någon? igår
3. pussade någon? hm, emma igår =)
4. dansade? jag hade tråkigt igår så.. hhah
5. stickade? i skolan, herregud. jag sög!
6. var i globen? omg, när jag&sandra kollade på westlife
7. lyssnade på musik? inatt
8. åt choklad? idag
9. drack oboy? hhah, när jag va hos josefin&jennifer sist :o
10. fick paket? hhaah, venne.

UTSEENDE.
1. hur lång är du?
runt 169 ungefär trorja :o
2. hur mycket väger du? just nu prick 50!
3. hårfärg och frisyr? brunt, slitet och fult. måste klippa!
4. ögonfärg? gröna =)
5. mest nöjd med? ingenting!
6. minst nöjd med? hhah, allt?
7. skostorlek? 35-36
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? öronen men inga tatoos!

FAVORITER.
1. filmer?
what happens in vegas!
2. låtar? you hang up - shayne ward
3. årstider? viiiinter
4. mat/dryck? willys-karins lasagne, yummie!
5. djur? hund
6. färg? rosa är fint (aa) 
7. tv-program? greys och the hills
8. sysselsättning? sova

KLÄDER.
1. vad använder du just nu för jacka?
vit kavaj-jacka
2. vad använder du just nu för skor? rutiga ballerina (aa)
3. favoritfärg på kläder? hahh, vene
4. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ett par nya stuprörs, tack
6. favoritaffärer? vetinte
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika nog,
8. vad har du för byxstorlek? 34 ;o
10. vad har du för tröjstorlek? xs och 32/34

PRYLAR.
plånbok:
 jag har ingen, jag lägger pengarna i ett fack i alla mina väskor! (aa) 
tandborste: en rosa
smycken: ett silver halsband
solglasögon: ett par pilotbrillor, &ett par ''flugbrillor''
underkläder: jahfan

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0