hårfärgstips?

hejsan hejsan! jag&mamma känner oss mycket fina just nu.. hhah, jag färgade hennes hår platinablondt, &ja. jag blev nöjd&det blev hon också. eller, det behövs nog en till färgning, men ja. det blev fint föratt vara första gången jag färgar någons hår iallafall. sen när vi var klara med hennes hår så klippte hon upp mitt hår rätt mycket&litegranna på längden. jag är rätt nöjd. men jag känner att jag måste byta hårfärg. jag har tröttnat somfan påatt ha svart hår. lite tips på färger som jag skulle passa i? =)

pussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

blond

2008-07-28 @ 20:12:14
Postat av: madde

okej :)

2008-07-28 @ 20:15:42
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0