godnatt (?)

hejsan alla söta läsare! kvällen blev väldigt mysig för min del. jag var hemma hos anni med sara&boman, &kollade på ''the ring'' den japanska versionen. hah, den va liksom.. rolig! jag som trodde att den japanska versionen skulle vara läskigare än den engelska? det var den verkligen inte! =) men ahja, sen när jag kom hem så skulle jag försöka att sova. klockan var runt elva när jag skulle lägga mej, &jag har inte lyckats så bra. kollat på en hel film&snackat med marcus två gånger. inte illa va? =) jag skulle verkligen behöva sova&vara pigg inför idag, men jag tror att jag är liiite väl nervös. ahja, inget mer om det! känns rätt meningslöst att försöka somna om nu, &att ringa&väcka marcus är elakt. hhah, så. jag tror jag tar&fixar en kopp kaffe&hyr en film eller någonting sånt.

pussen!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0