"duuu är en idiot!"

haha, fyfan va jag sitter&skrattar! jag satt precis&tänkte tillbaka på när vi var hemma hos Leonard&hans mamma, typ. i förrigår i guess? iallafall, haha! Linnea satt&kaxade gärnet med hans mamma som var sjukt jävla full. så tillslut blir hon så sur att hon ställer sej upp&vinglar fram till mej&Linnea som sitter i soffan, &skriker; DU! *pekar på Linnea* du är en idiot! sen kollar hon på mej&fortsätter skrika; DU! *pekar på mej* du är ett benarsel! asså, jag fattar fortfarande inte vad hon menar, men det var så jävla kul! sen vinglade hon tillbaka till sin fotölj&fortsatte snacka skit om sitt jävla jobb som hon var så nöjd med. hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: tack så mycket! =) Detsamma<3

2008-07-17 @ 00:14:08
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0