blogg&sen uuut!

hejsanhejsan! nu kom jag nyss hem ifrån coop. jag var&shoppade middag dära med challeballe. &när vi gick förbi fyllebänken vid centrum så börjar två av fyllegubbarna skrika på oss

challeballe; aa?
gubbe 1; hur mår ni?
challeballe; bra, själv?
gubbe 1&2; brabra!
jag&challeballe; va bra!
gubbe 2; det värmer att ni pratar med såna nollor som vi, tack ska ni ha.
jag; ni är inga nollor?
gubbe 1; jo :(
jag&challeballe; neej, absolut inte! ni verkar trevliga!
gubbe 2; det är det finaste någon har sagt till mej idag, tack ska ni ha!

dom va sjukt söta. naw! =) aja, nu ska jag fortsätta äta klart min middag, sen ska jag dra så lååångt ifrån mitt hem som jag bara kan komma, &inte komma hem förrän jäääätttesent! usch, så trött på allt skit!

pussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-23 @ 22:25:32
Postat av: linda

tyvärr så kan jag inte se vilken klänning du menar för det kommer inte upp nån bild=/

2008-07-23 @ 22:26:16
URL: http://lliinddaa.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0