visste ni att

.. jag träffar min pappa endast två gånger om året?
.. jag älskar att sjunga?
- även fast det inte alltid låter så fint, haha.
.. jag heter theresia i mellannamn?
.. jag älskar choklad?
.. jag inte kan gå ut om jag inte har sminkat mig?
.. jag hade en blogg innan den här?
.. jag suger på matte?
.. svart inte är min naturliga hårfärg?
- kan lägga in en bild på min naturliga.
.. jag har spindelfobi?
.. jag hatar att bli fotad?
.. jag älskar disneyfilmer?
.. jag suger på att baka?
.. jag har smink med mig vart jag än går?
.. jag har sjukt lätt för att bli kär?

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0