stoffe, sötnos! ♥

jahaja, då har man fått en till beställning på inlägg. haha, denhär gången var det stoffe som ville att jag skulle göra ett inlägg om honom. så då gör jag ett litet inlägg om honom. eenjoy stoffe!

jag vet inte så mycket om stoffe egentligen, mer än att han är en sjukt snäll&söt person som faktiskt förtjänar ett inlägg från mej i min söta blogg! juste, han är även en blivande modell. så ja, beckham, se upp för stoffe! mja, jag vet inte vad jag ska skriva mer om honom. men jag lovar att det kommer skrivas lite mer om honom. låter det bra, stoffe? :)


Kommentarer
Postat av: Hultman

BUUULLSHIT!

2008-12-15 @ 12:08:09
Postat av: madde

jaså? vad är det som är bullshit?

2008-12-15 @ 12:48:02
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Stoffe

haha mange hultman din pajas du e så sööööööt =) lite avis man inte e lika söt :):) <33

2008-12-15 @ 19:41:23
Postat av: Hultman

Vill du ha en lista? ;D

2008-12-18 @ 00:36:48
Postat av: madde

jaaa, ge mej en fet lista! :D

2008-12-18 @ 01:39:57
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Hultman

Killen bajsade bakom ett elskåp i Norrland. Reste sig och gick hem utan att torka sig.

Killen kan inte supa. Fotobevis? http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=1068892&id=644266427

Hans högsta idol är Robbie Fowler.

Han älskar Italien.

Han slängde sig på marken när vi spelade fotboll, även om det bara var han och jag som spelade.

Han syster var Emo.

Han tror att alla från Göteborg heter Jesus eller George Mourad.

Han har lyckats bli utkastad från gamla Kickis. Det är knappt möjligt att bli.

Han har hånglat med en riktigt skarrig brud vid namn Ylva.

Hans pappa går runt med solglasögon mitt i natten.

Han har ramlat i sitt eget kiss.

Hans högstadieklass brukade wanka i grupp.

Han har en tendens att spotta på sig själv.

Han dricker hellre cider eller alkoläsk än öl. MANLIGT!

Han behöver egentligen glasögon, men är rädd att se ful ut i glasögon och typ rädd för linser.

Hans mamma tror att Paris är huvudstaden i Paris.

Hans högsta musikaliska idol heter Mårten.

Kavajen på den vänstra bilden är min.

Lärde sig aldrig krypa, han hoppade på rumpan istället.

Var under många många år rädd för en tjockis vid namn Martin.



Listan kan göras längre än dessa 20 punkter, be inte om mera. Du vill inte veta.

2008-12-22 @ 18:40:16
Postat av: Stoffe

haha farligt söta minnen du drar upp =) blir fan rööööööörd asså ;) kärlek mange, kärlek =)

2008-12-28 @ 20:44:55
Postat av: madde

hahaha, stoffe? jag vill höra om ylva :') !

2008-12-28 @ 21:07:00
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: Stoffe

haha ylva, vem e det :p va va va va? drömmer du mange? glömt ta dina tabletter nu igen ;)?

2008-12-28 @ 21:40:13
Postat av: Hultman

Så.. radera hela det här idolinlägget nu. Annars tar jag fram det riktigt snaskiga skvallret.

2008-12-28 @ 22:08:41
Postat av: madde

va?! ofta jag bara tar bort dehär liksom? :o aldrig!

2008-12-28 @ 22:58:32
URL: http://eenjoy.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0