jobbigt läge för min del..

hej tuffingar! nu har jag kommit hem igen från en lång&jobbig dag.

jag har både jobbat&haft mitt möte idag. mötet gick inte så bra alls, lite tråkigt. jag var sjukt nära på att börja gråta flera gånger. men jag kunde hålla det tillbaka, tills jag snackade med min bror julle efter mötet. han är så stöttande, världens bästa bror helt enkelt! aja. vi får helt enkelt hoppas på det bästa&hoppas att allt går bra, ellerhur?

aja, nu ska jag ta&måla mina naglar, så dom blir lite fräscha! hör av mej om en liten stund igen när jag är på lite bättre humör&har något vettigt att skriva om, låter de bra?

Kommentarer
Postat av: Daniella

Usch då, blir det något luciafirande för dig imorn då? =)

2008-12-11 @ 19:10:16
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0