ge mej latte

hej på er. nu har jag suttit barnvakt&sådära, så nu är det avklarat. jag är inte riktigt på humör, så inlägget kommer inte bli så långt. jag ville bara skriva av mej litegranna sådär.. ja, ni förstår? :) jag är sjukt sugen på latte justnu asså. haha, damn! funderar påatt åka in till stan&köpa en&sedan åka hem igen. tro mej, det skulle va värt det! nej, nu ska jag vara lite seriös.

jag sitter&snackar med min bror julle på msn nu, &vi sitter&planerar att vi ska gå på difmatch tillsammans någon gång. inte helt fel! haha. det ser jag fram emot! min coola bråkar-bror&tuffa madde på en fotbollsmatch, yeey! kan inte sluta annat än perfekt! nejmen nu vill jag ha en latte. haha, fan!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0