praktikplatsen är fixad!

hej på er. nu har jag varit duktig&varit i skolan! jag är väldigt stolt faktiskt. &jag har precis varit på möte med ägaren på restaurangen. jag ska börja jobba imorgon klockan elva. äntligen! bra, nu är det avklarat. haha, ägaren av restaurangen är så jävla skön asså, haha. det enda minuset med att praktisera dära är att det är så sena tider. men liksom, jag kommer ifrån skolan, så det är lugnt! haha.. nu ska jag ta&duscha&fixa mej, jag ska ju sitta barnvakt ikväll. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0