sjukt trött

god morgon sunshines! nu har jag vaknat, fast. jag är sjuukt trött fortfarande. jag var nämnligen vaken till runt tre inatt&snackade med emil. jag får ta&skylla mej själv faktiskt, men jag har stora problem med att lägga på telefonen i tid.

aja, idag ska jag jobba igen, från halv elva till klockan fem blir det väl. eller, ja. jag slutar väl runt fyra. som jag har gjort alla andra dagar när jag egentligen ska sluta fem. jag hoppas att det inte blir lika mycket problem för mej idag som det var igår. aja. nu ska jag gå&sminka mej&göra mej iordning. ha en jättebra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Låter bra(: jo min var också bra. Händer det något roligt den här veckan?

2008-12-09 @ 21:50:49
URL: http://dddaniella.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0