usch va läskigt!

hej på er! kollade precis på tv med mamma&challe, någon spökfilm. det var galet läskigt! när det kom en asläskig scen, så hör vi hur någon rycker i dörrhandtaget. sjukt läskigt! vi vet fortfarande inte vem det är. men det var väldigt stor tur för oss att dörren var låst, ellerhur? usch..

aja, nu då? jag sitter&väntar på att mamma&challe ska välja en film som vi ska kolla på. vi ska ha en riktigt mysig familjekväll ikväll! mycket najs.. jag fick inte vara med&välja film, eftersom jag bara ville björn gustafssons film igen. &det fick jag inte. så då valde jag bara romantiska komedier, vilket dom inte heller ville se. tråkigt tråkigt! men ja, vi får väl hoppas på att dom väljer någon bra rulle helt enkelt. blir det någon läskig så vet vi att hunden sover inne hos mej! haha, inget snack om saken asså.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0