typ massor, yeye!

hej där. nu har jag kommit hem ifrån jobbet, det var riktigt chill idag. jag diskade lite&städade, sen fanns det inget mer att göra, så jag satt&drack cola&titta på tv tills klockan blev halvfem, då jag fick sluta. lite najs va? oohja!

apropå ingenting. jag har tänkt på en sak. jag säger alltid högt vad jag läser&skriver. överallt. bloggen, pa, msn, sms. haha, lite fult faktiskt!

damn. imorgon är det möte som gäller halv fyra. jag är sjukt nervös. jag hoppas att allting går bra. ni får hålla tummarna för mej allihopa. om det inte går bra.. då går det åt helvete helt enkelt. ja, då kommer jag känna doften av en annan stad för min del. uschnej! så ska det inte bli! aja. nu ska vi inte tänka på så deprimerande saker. nuuuu ska jag gå&fixa lite juice&titta på någon bra film, sen ska jag sitta barnvakt klockan sju.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0