träning på g!

hejdär hetnosar! här sitter jag med en stoooor skål med glass, haha. sjukt gott! om en liten stund ska jag gå&köpa pizza till mamma&challe,eftersom jag är den av oss som är mest frisk idag. lite najs! jag tänker inte käka någon pizza. jag har nämligen bestämt mej för att bli en lite nyttigare människa. tror iofs inte att det kommer gå så bra, men jag tänkte iallafall ge det ett försök. måste ju se till att se lite bra ut inför beachen 09, ellerhur? haha. aja, nu ska jag gå till kebaberik&shoppa lite.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0