stan

hejdär. nu har jag kommit hem ifrån stan. jag skulle byta piercingstav, men det hann stänga, så det får jag vänta med tills imorgon helt enkelt. jag bjöd chrille&micke på donken istället. sen så åkte vi hemåt. när vi satt på tåget så fick vi ett erbjudande som man inte tackar nej till. vi fick sitta inne i tågförarens lilla rum. haha, sjukt kul! vi ställde dom dummaste frågorna, men whatever.. haha.

aja, nu ska jag ta&ta bort mitt smink&fixa inför sängen. ska upp tidigt imorgon till skolan, &efter det ska jag möta johan i stan, så jag måste vara pigg!
sov gott allihopa.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0