rip!

hej på er! nu har jag kommit hem igen. jag slutade på jobbet runt halv fem, då drog jag hem&fixade mej. sen åkte jag&challe in till stan&träffade emil. vi gjorde inte speciellt mycket, typ stog på plattan&så. sen tog jag, challe&abra tåget hem. &när vi var i märsta så mötte jag alex vid tåget. vi stog&snackade lite, sen var han tvungen att dra med tåget hem. så då drog jag&challe också hem. juste, min mobil mår inte så bra just nu, haha. den är rätt trasig justnu. men skitsamma, gammal skittelefon, så jag bryr mej inte direkt. det betyder bara att pappa måste köpa en ny telefon till mej. haha!


jag hade en telefon, sen kom abra.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0