pinsam dag..

hejsan sötnosar! nu har jag kommit hem ifrån jobbet, äääntligen.. det har inte direkt varit min lyckodag idag. jag har varit sjukt klumpig, haha. först skulle jag göra vit sås, det gick jättebra! när såsen var klar skulle jag bära in den i kylskåpet. så satte jag mej ner utanför kylskåpet&satte ner skålen med såsen. så ramlar min mobil i, damn! den funkar fortfarande, som tur är. sen skulle jag fylla på med läsk i kylskåpet, &tappade typ all dricka. lite smått pinsamt, ja! sen skulle jag fixa korv med bröd åt en liten flicka, som ville ha senap. inte den starkaste, utan den minst starka. tror ni inte jag tar fel, så hon får den starkaste? herregud! det var bara lite utav allt fel jag gjorde. men ja, jag har lärt mej lite mera idag. jag har fått laga mat, lärt mej hur kassaapparaten funkar&så. på fjärde jobbdagen, det är väl bra jobbat? jag är iallafall lite stolt över mej själv!

nåväl, nu blir det inget lugn för mej inte. jag ska sitta barnvakt om två och enhalv timme, så ja. det är bara att fixa om håret, &göra sej iordning. jag har en känsla av att jag kommer bli smått gråhårig snart. haha!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0